Gırgır Sözler

0
3615
Gırgır Sözler

SAYFA İÇERİĞİ: Gırgır  Sözler, Gırgır Mesajlar, En Komik Gırgır Sözler, Kısa Gırgır Sözler, En Eğlenceli Gırgır Sözler, Gırgır Sözler Facebook, Gırgır Mesajlar Kısa, En Gırgır Sözler, Gırgır Sözler 2020, Gırgır Mesajlar 2020


Şimdi gülme zamanı, sayfamızda en güzel gırgır sözleri sizler için bir araya getirmeye çalıştım. Sayfamızda yer alan sözleri okudukça çok eğlenecek ve güleceksiniz. Sizde sayfamıza katkıda bulunmak isterseniz komik, eğlenceli sözleri yorum bölümünden bize ulaştırarak yayımlanmasını sağlayabilirsiniz.


GIRGIR SÖZLER

Ben evde göbek besliyorum.

Tatilden yorgun dönen tek milletiz.

Bence Hulk sağlıklı bir şey çünkü yeşil.




Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum.

Hayata bir de iyi tarafından bakayım derken boynum tutuldu.

İshalim biraz daha geçmezse çimento yutup üzerine su içicem.

Sherlock’taki her olayı çözen dedektifin adı neydi ya uzun böyle.

Androidden şaşmam ben olum terminatörle büyümüş nesiliz biz.

Kanka sen diş hekimliği okuyordun, şu şarj aletinin fişini bir çeksene.

Sanki ben dünyaya gelmişim ama dünya pek görüşmek istemiyor gibi.

Rakip açılışı 6-1’le yaptıktan hemen sonra düşeş atarsın ya, öyle bi hayat.

Dexter’da milleti kesen adamın adı neydi, hafif sarışın böyle içine kapanık.

Abla sen muhasebe okuyordun bilirsin, sayısal loto bu hafta kaç lira devretti.




Hayvan besliyorsan en azından hayvanın senden haberi olsun anasını satayım.

Aslında Türkiye’nin sayılı zenginlerinden biriyim ama bayağı bir saymanız lazım.

Kardeşim sen arkeoloji okuyordun, minderin altına bi baksana kumanda orada mı?

Kardeşim sen siyaset bilimi okuyordun bilirsin, chp kurultayını hangi kanal veriyor.

Kanka sen su ürünleri mühendisliği okuyordun bilirsin, buraya yakın balıkçı var mı?

Kardeş sen Alman dili ve edebiyatı okuyordun bilirsin, bu xhamster neden açılmıyor?

Kanka sen takı tasarımı okuyordun, şu cüzdanlarla saatleri tutsana maç bitene kadar.

Fakirlikten brunch yapamıyorum anasını satayım bir şekilde öğle yemeğine dönüşüyor.

Canım sen bankacılık ve finans okuyordun bilirsin, buraya en yakın Ziraat Atm’si nerede?

Biz yine bir şekilde hallediyoruz da Çinliler napsın anasını satayım orada her şey Çin malı.




Kardeşim sen mütercim tercümanlık okuyordun dimi, şu pirzolaları çevirsene yanmasın. Hi Hi.

Abi sen sinema ve televizyon okuyordun bilirsin, bu akşam medcezir tekrar mı yeni bölüm mü?

Çok acele lazım olduğunda içinde ekmek kırıntısı olmayan poşet bulamazsın ya, öyle bir hayat.

Hiç kimsenin ice bucket challenge’da meydan okumadığı ünlü gibiyim. Ezik, mağlup, kırılgan.

Kardeş sen ilahiyat okuyordun bilirsin, mevlit şekerinde lokumu en alta mı koyuyorduk en üste mi?

Abi 300 liraya ipone xs aldım ama Çin malı değil diyor. Telefon Jet li’ye benziyor anasını satayım.

Gırgır SözlerKankalarıyla aynı sınıfa düşmediği için müdür muavininin odasını basan Aleynalar tedavülde mi hala?

Çalılardan ses geliyorsa kaç güzel kardeşim, o çalılardan gecenin bi vakti hayırlı bir şey çıktığı görülmedi.

Neymiş ”tatlı dil yılanı deliğinden çıkartırmış” olum yılana dil atılır mı ya? Ne çeşit müptezelsiniz sen.

Sonbahar kurumuş ve sararmış yaprakları romantik bulanların mevsimi, bizlik bi durum yok. Mangala devam.

Olum siz annenizle nasıl öyle konuşuyorsunuz ya. Ben bir defa yanlışlıkla annecim dedim 2 hafta kızım dedi bana.

Kış dediğin yavaş yavaş gelir arkadaşım, koca Ankara doğalgazı kesilmiş öğrenci evine döndü anasını satayım.

O kadar fakirdik ki babamın dişlerini evdeki porselenlerden yaptırdık. Adamcağız gülünce alt çenede Kütahya yazıyor.

Derdini anlattığında boş ver diyen insan hiç dert çekmemiş insandır. Ulan boş verebilse zaten sana niye anlatsın.

Kemerli burun karizmatik değil arkadaşlar hokka burunlu sinsilerin bizi yatıştırmak için uydurdukları bir yalan o.

Gırgır SözlerEleman yazmış”Artık bütün acıları içime atıyorum.” ya sen lahmacun musun? Kır pidesi misin sen? Ne acı atması.

Her şeyi anlıyorum da, daha yirmilerinin başındaki kızların 35 görünmek için bu kadar uğraşmalarını anlamıyorum.

Şimdiki nesil fiziken çok gelişmiş, 16 yaşındaki kızı full makyaj otobüste görsem gel teyze ayakta durma diye yer veririm.

Bir daha dünyaya gelsem cilalı taş devrinden bu tarafa geçmezdim. İş yok, para derdi yok, gir mağaraya yat uyu. Miss gibi.

Zırt pırt aşka susayan romantiklerin ağzına bahçe hortumu sokup musluğu sonuna kadar açma isteğim var anlıyor musun?

Bir insan neden manzara fotoğrafını profil yapar ki? Çukurova mısın sen? Hemşin yaylası mısın? Kaz dağları mısın? Nesin sen.

Abi çok yalnızım diyorum, tövbe de yalnızlık Allah’a mahsus diyor. İlla bir yerden yakacak, illa cehenneme gönderecek şerefsiz.

Altı aydır kızın nasıl çıkmışım diye attığı fotoğrafın üzerinde çalışıyoruz, arkadaşlar az önce 5. Kat filtreyi kırdılar ve kıza ulaştık.

Misal bana sorsalar etçil mi olmak istersin otçul mu diye, direkt otçul derim. Acıkınca bir de yemek mi kovalicaz anasını satayım.

Lise sondayken her din dersinin başında ayağa kalkıp Bismillahirrahmanirrahim diye bağırıyordum. Din dersim 2 gelmişti.

Edebiyat yapma! Felsefe yapma! Caz yapma! Artistik yapma! Bu ülkede kültür ve sanatın bu kadar geliştiğine şükretmek lazım.

Keşke Nasa’da çalışsaydım ya, her ay amirim gezegen buldum deyip prim alırdım zaten 30 yıl sonra anlaşılıyor gezegen olmadığı.

Sınavdan çıktığımda: 85 arkadaşlarla konuştuğumuzda: 65 kontrol ettiğimde: 45 hoca söylediğinde: 25 arabada: 5 evde: 15.

Ayrılıktan daha acı ne olabilir ki?” dedi kız. ”Telefon rehberindeki bütün numaraların silinmesi”, dedi oğlan. Sustu, sustular.

Cem Yılmaz’ la Russell Crowe’u kanka yapan da hayat, bana su an tavuk döner yediren de hayat bir de döner bitti doymadım bile.

Normalde tuvalet kâğıdı rulosunun yarısını harcarken dibi geldiğinde değiştirmemek için iki parçayla harikalar yaratıyorsunuz di mi?

Facebook’ta güzel kızın ”arkadaş!”, ”dost!”, ”canım arkadaşım” diye etiketlediği bütün erkeklerin gözlerinde ince bir hüzün var.

Arkadaşa ”büyük aşklar kavga ile başlar” dedim, yokluktan inandı. Nişantaşı civarında gezmeyin kızlar adam sopayla dalıcak valla.

Yetimhanede diğer sabiler dururken kâğıtlara darağacı falan çizen çocuğu evlat ediniyorsan, o çocuk senin dötünü keser. Şaşırmayacaksın.

Hücrelerimde olduğunu hatırladıkça bir havalara giriyorum. İsmin ihtişamına bakar mısınız? ”Endoplazmik retikulum”, adamı delerim deler.

Aslı ile Kerem, Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin. Sen ile? Kimse yok dimi? Yalnızlığını yüzünüze vurmak istedim, şimdi dağılabilirsiniz.

Korku filmlerine bakışım: balayında büyük dedenin Transilvanya’ daki şatosuna gidiyorsan, vampir dötünü ısırırken niye ben diye ağlamayacaksın.

13 aydır kahvaltı masasına koyduğumuz ama kimsenin dokunmadığı reçel kasesi bugün kendi kendine geldi masaya. Gözyaşlarımızı tutamadık.

Kızınızın adı ne? +Gizem –Niye, bir sabah aniden odanın ortasında mı belirdi, yolda giderken kucağına mı düştü? Neyin gizemi bu anasını satayım.

50’ler de zormuş anasını satayım, iki şiir yazıyorsun üç ay sonra kapına dayanıyorlar Servet-i Fünun’ dan geliyoruz aidatlarınızı yatırmamışsınız diye?

Bu güzellik, bu zekâ, bu akıl, hele şu anlam dolu gözlerin büyüsü, Allah bütün güzellikleri bir yerde toplamış. Neyse kendimden çok bahsettim eee senden naber.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.