Küfürlü Sözler

0
6089
Küfürlü Sözler

SAYFA İÇERİĞİ: Küfürlü Sözler, Küfürlü Sözler Kısa, Küfürlü Kapak Sözler, En Güzel Küfürlü Sözler, Küfürlü Sözler 18, Etkileyici Küfürlü Sözler, Küfürlü Sözler 2019, Sevgiliye Küfürlü Sözler, Arkadaşa Küfürlü Sözler, Etkileyici Küfürlü Sözler, Küfürlü İsyan Sözleri, Küfürlü Mesajlar, Küfürlü Laflar


Güzel sözler sitemizde küfürlü sözleri sizler için derledik. Kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlarda afilli bir küfür sallamak insanı birazda olsa rahatlatmaktadır. İsyan etmenin bir başka yoludur ayrıca. Sizlerin hiç bir zaman bu anları yaşamamanız dileğiyle küfürsüz bir hayat diliyorum.


KÜFÜRLÜ SÖZLER, KÜFÜRLÜ MESAJLAR

Bazı şeyler çok s.ktir edilesi…

Yerinde edilen küfür şiir gibidir.

Gidene git mi deniyordu, göt mü?




Hava olsan nefes alanın avradını…

Endoplazmik psikopat bir kulum işte.

Az daha kal, yeni küfürler öğrendim.

Şansımız dönse dötümüze girer amk.

Orospuluk beyindedir, cinsiyet tanımaz.

Fondoteni çıkarda yüz yüze konuşalım.

Dik dur! Daha küfür edecek çok kişi var.

S.ktirin gidin, onu en güzel ben severim.

Koleksiyon olarak kendimi topluyorum aq.

İyiler hep kazanır diyen g..tü bana getirin.




Önceden ponçiktik şimdi parçaponçiğiz aq.

G..t demişken aklıma geldin yine; nasılsın?

Küfür etmek günahsa ettirenin de avradını.

Ben seni sevmiştim sen neden bele yaptın.

Yıkılmadım ama ayakta da durasım yok aq.

Yufka yüreğimizle kıymalı börek yaptılar aq.

Hayatımızı s..ktiler, yinede sevdik. (C.Usta)

İçimde biraz umut vardı, onuda s.kip attınız.

Sadece takvim değişiyor. Dertler hep aynı aq.

Bazılarına sövesim bile gelmiyor aq. (C.Usta)




Ben senin beni sevebilme ihtimaline sokayım.

Geceleri uyuyamıyorsak vardır bi or… çocuğu.

Kokum olmadan uyuduğun yastıkları s..keyim.

Benim aklıma gelip başkasına gidişini s.k.yim.

Yaramızı görüp de tuzlukla gelenin de avradını.

Ben hayal kuruyorum. İçimdeki ses ”nah” diyor.

Geceleri uyuyamıyorsak eğer vardır bi o.çocuğu.

S..kseler gitmem diyordun! Ne oldu s..ktiler mi?

İç güzelliği sadece organ mafyası önemsiyor aq.

S..İKTİR GİT. Büyük yazdım seneye de okursun.

Seni öpemedikten sonra götümden ne farkın var.

Çevrim içi oluşunu izlemek de sevdaya dahil mi?

Gittiğin yollar yol değil o yollar bir tarafına girsin.

İyi niyetimizi suistimal eden şerefsizlerin de avradını.

Bi gün bu neyselerimiz bizi fena s..kecek ama neyse.

İlk o yazsın diye diye hepsini evlendirdik …mına koyum.

Şiirime özne olmak yerine küfrüme başrol olmayı seçtin.

Fondöteni çıkar da yüzyüze konuşalım aq. B.k suratlı seni.

Horoz t.şşağı kadar beynin var. At y.rağı kadar akıl veriyon.

Sen de haklısın. O kadar sevilsem benimde g..tüm kalkardı.

Beni sek düşün kimseyle karıştırma koduğumun bilmem nesi.

Götü kalksın diye değil, kalbi atsın diye sevmiştim Sebastian.

Körebe oynamak gibiydi aşk, hepimiz kördük ebemizi gördük.

Herkesin kalbimde bir yeri var. Kiminin altı çizili, kiminin üstü!

Bu saatten sonra ben tren gibi geçerim sen öküz gibi bakarsın.

Oysa kahve içmişliğimiz de vardı bu ne hatır gönül bilmemezlik.

Anlayın artık güneş gibi ısıtanı değil, yıldız gibi kayanı seviyorlar.

Aşkım sen tam bir çiçeksin. – Yaaa ne çiçeğiyim peki + Göt lalesi.

Kendi halinde olmak ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında.

Dumansız sigaranın köpüksüz biranın sensiz bu hayatın ta avradını.

Gelecek kaygısı yaşayan nesli, yaşama kaygısı sardı …mına koyum.

Unutma Sebastian dal sarkar kartal kalkar çok seversen g.tü kalkar.

Amk küfür değildir, az mantıklı konuştur, bilmeden konuşmayın amk.

O kadar güzel seni seviyorum diyordu ki yalanını seveyim diyemedim.

Ya zaman da bize bırakıyorsa her şeyi… He ne oldu mal gibi kaldın mı?

Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.

İlgim ve alakam için çok özür dilerim, zira g..tünü fazlasıyla kaldırdım.

Kıyamam deme kıyarsın, zaman öyle şeyler yaşatır ki a… bile koyarsın.

Sabreden dervişi hiç samimi bulmuyorum… Sinsi ve hin bulsam yeridir.

Çok o..rospu çocuğu var dostlarım ama konunun anneleriyle alakası yok.

Sen bunu yapamazsın başaramazsın diyen insanlara gülüp geçirmek lazım.

Kediler nankör, tilkiler kurnaz, köpekler sadık. Ya sen kodumun karaktersizi.

Mutluluğa giden yolda ayak serçe parmağımı sehpaya vurdum ...mına koyum.

Bazıları çok fakir sadece paraları var aq. Soksunlar bir taraflarına he ne dedin?

Bazen çok küfür ettiğimin farkına varıyorum. Sonra koy götüne gitsin diyorum.

Prensesler de lahmacun sever. Kendini bi b.k sanma isot kadar değerli değilsin.

A 101 değildik ama bizi de harca harca bitiremediler nereye koyuyum bilemedim.

Sende haklısın düşünmeye ne gerek var. Dünyayı su basmış ördeğim s..ikinde mi?

Göz yaşlarımı kendim sildikten sonra yanındayım diyenin de anasını avradını s..keyim.

Ardından çaresizce bakarak canın sağolsun diyebilmekse mesele, meselenin de avradını.

Penisi yok diye kızları hafife almayın, hayatınızı öyle bir s.k.rler erkekliğinizden utanırsınız.

Her sabah bu gece erken yatıcam diye söylenip uyumayan tayfa burada mı? Sizin taaa amk.

Bu amq hayatında herkesin inandığı birşey var. Benim de inandığım sensin. Ne yapayım aq!

Bu dünya dinozorların hakkıydı ama bilmem ne çocuklarına kaldı. Meteorlar bi tarafınıza girsin.

Onunla gez, eğlen, ye, iç, seviş. Mutsuz olunca bana dert yan öylemi? Senin derdini ayrı, tasanı ayrı s..kerim.

Seviyorsan git ejdadını s.k ki o da seni sevsin. Öyle aşkımla ponçiğimle olmaz o işler yeğen. Test edildi onaylandı.

Zamanla hissizleşiyorsun. Biri geliyor sevgini götürüyor. Biri gelip güvenini sarsıyor. Biri de gelip hayatını s..kiyor.

Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarılan, git dediğimde kalan birini istiyorum yazmış. Sevgili değil yavru köpek istiyor aq.

El ayak buz kesmiş, yürek cehennem ve sen benim kovulduğum cennetimsin, kadın. Sesinde ben varken, sakın kimseye umut verme.

O adamlar dokunmayı bilir, ruhunu okşar. Öpmeyi, sevişmeyi çok iyi bilir. Ama seninle çay içiyor olmak düşüncesini anlayamazlar. Ve senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi harmanlayan isyan olsun, kadın.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.